Doprava | Česká pošta (Balík do ruky) | DPD | Osobní odběr v Tišnově | ||
Poštovné | Dobírka | Dopravné | Dobírka | Osobní odběr | |
Do 1000 Kč | 99 Kč | 40 Kč | 99 Kč | 25 Kč | zdarma |
Nad 1000 Kč | zdarma | zdarma | zdarma | zdarma | zdarma |
Termín odeslání zásilky Vám vždy sdělíme e-mailem, nejpozději následující pracovní den po obdržení Vaší objednávky.
Česká pošta 99 Kč
Dobírka 40 Kč
Dodací doba Balíku do ruky je do druhého dne od podání zásilky.
Při platbě převodem Vám údaje pro platbu pošleme e-mailem, jakmile bude objednané zboží kompletní fyzicky skladem.
Balné neúčtujeme.
Veškeré u nás nakoupené zboží je před expedicí řádně zabaleno a bezpečně chráněno proti poškození při dopravě.
DPD 99 Kč
Dobírka 25 Kč
U přepravy DPD nám prosím napište v registraci i telefonní číslo kvůli snadnější komunikaci. Bez telefonního kontaktu nemůžeme zásilku poslat touto kurýrní službou.
DPD zajistí dopravu zboží na místo určené kupujícím (dodací adresa), obvykle do druhého pracovního dne po dni expedice.
Objednané zboží si můžete osobně odebrat v naší kamenné provozovně
akara zoo centrum v Tišnově, Mlýnská 1927 OC Mlýn /TESCO/
Na prodejně je možné platit platebními kartami
Dodavatel nese všechna rizika spojená s přepravou zboží (ztráta, zničení, poškození ) tak, aby kupujícímu nevzniklo nebezpečí vzniku škody při přepravě spojené s jeho objednávkou, a to za předpokladu, že kupující při převzetí zásilky od přepravce bezprostředně ověří stav a množství dodaného zboží, správnost a kompletnost zboží podle dodacího listu, aby v případě poškození zboží přepravcem bylo možnost uplatnit reklamaci u přepravce . V případě poškození zboží při přepravě sepíše se zástupcem dopravce zápis o poškození zboží a o této skutečnosti neprodleně ( nejpozději následující den ) vyrozumí dodavatele ( e-mailem, faxem, telefonem ). Po vzájemné dohodě může být kupujícímu expedováno nové zboží. Pokud závazně objednané zboží nebude kupujícím uhrazeno nebo přijato a bude zpět vráceno dodavateli a nebo zboží se specifikací osobní odběr nebude kupujícím vyzvednuto a zaplaceno, vyhrazuje si dodavatel právo stornovat objednávku a požadovat na kupujícím úhradu smluvní pokuty dle bodu 3. ( viz. obchodní podmínky). V případě, že kupující nepřevezme zásilku zboží opakovaně expedovanou na jeho přání, je povinen uhradit vedle smluvní pokuty ( nedojde-li k převzetí ) dle bodu 3 též marně vynaložené dopravní náklady v plné výši.